هزینه راه اندازی ویپ
نوشته شده توسط : ساحل

ما توانا خواهید بود سیستم تلفنی Voip را به طرق گوناگون و با شرایط کنونی سازمان و مجموعه خود تاسیس نمایید. هزینه راه اندازی ویپ در هر سناریو و گذرگاه کار، متفاوت بوده و با پروا به دشوار افزار ها و امکانات باره بیچارگی شما می تواند متغیر باشد. در زیر نظر شما را به سه روش از مرسوم ترین راه کارهای پیاده سازی یک مرکز تماس ویپ جلب می کنیم.

در صورتی که هدف پیاده Voip و به کارگیری تلفن های تحت شبکه دارید در اولین قدم شما می بایست پایین ساخت شبکه ای خود را کاملا استیبل و پایدار فراهم سازید. ویپ بیچارگی به شبکه مجزا نداشته و بر روی شبکه فعلی شما نیز قابل اجرا می باشد، ولی استقامت ذیل ساخت شبکه ای نقش بسزایی در کیفیت ویپ و مرکز تلفن شما خواهد داشت. با فراهم سازی ذیل ساخت شبکه، خرید گیتوی های لازم و گوشی های آیپی فون توانا خواهید بود نصب ویپ را پیش درآمد نمایید. با انجام پروژه شما از مزایای کامل ویپ در مرکز تلفن خود مستفیض خواهید شد و یک سانترال هوشمند پیاده سازی کرده اید
اگر در حال حاضر از یک دستگاه سانترال آنالوگ استفاده می کنید و رغبت دارید از امکانات و قابلیت های سیستم تلفنی ویپ بهره مند شوید و قصد جایگزینی تلفن های خود را نیز ندارید، پیاده سازی این سناریو مشروط بر اینکه دستگاه سانترال با کارت های IP امکان خروجی شبکه را فراهم سازد

هزینه VoIP

امکان پذیرد خواهد بود. در این صورت با در نظر دریافت یک سرور ،مرکز تماس ویپ نرم افزاری، راه اندازی خواهد شد و با پیوستگی سیستم ویپ و دستگاه سانترال آنالوگ، شما از امکانات یک سیستم ویپ همانند صف انتظار تماس ، نظرسنجی پس از تماس ، گزارشات تماس ، ضبط مکالمات و ده ها قابلیت دیگه برخوردارد خواهید شد.
ممکن است شما در حال حاضر از دستگاه سانترال آنالوگ بهره‌گیری می کنید ولی این دستگاه امکان خروجی شبکه نداشته باشد یا توانایی خرید تلفن های تحت شبکه را نیز نداشته باشید و یا پایین ساخت شبکه ای برقرار داخل مجموعه فراهم نباشد که در این صورت شما با به کارگیری گیتیوی های FXS و یا اصطلاحا مبدل های آنالوگ به دیجیتال میتوانید نصب ویپ را قبل ببرید و پروژه خود را تاسیس نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: